První den

12:30 Dojíždíme na misto určení k údolí Pekla.Zde se seznamujeme s touto lokalitou.Je zde spoustu skal a hlavně spousty značení na skalách napřiklad na jedné jé napsáno Zdař bůh,která pravděpodobně sloužila jako úkryt místních obyvatel osady Karba za Prusko-rakouské války,ale tento nápis pochází přibližně 40.-50. let 20. století.My pokračujem dále podle turistické značky do údolí Pekla.

13:00 Zde na jedné ze skal nacházíme všech 5 obrazců z dokumentárního filmu Čechy trezor nacistů.Tak jsme se rozhodli toto okolí této skály pomocí detektoru prozkoumat.Občas nám to pípalo,ale nic zajímavého jsme nenašli.Jen pár zrezlých plechovek,tak jsme šli dále po vyznačené stezce.

13:20 Jsme došli až nakonec stezky,kde stojí obyvatelný dům.Zde vedla cesta dále směrem nahoru,tak jsme šli po této cestě asi ještě cca 100 metrů.Zjistili jsme,že jsme pod místním zámkem Zahrádky,tak jsme si dali menší přestávku respektive tzv. kouřovou a pak jsme se vydali zpět ke skále s obrazci.

13:50 Při cestě zpět ke skále s obrazci jsme oslovili staršího pána s paní a zeptali jsme se jich zda-li nejsou místními obyvateli této lokality a pán na naši otazku odpověděl,že jsou a tak jsme pokračovali v našich zvědavých otázkách dál např. co vědí o této lokalitě něco víc a pán se rozpovídal.Říkal,že za Prusko-rakouské války údolí Peklo fungovalo jako úkryt místních obyvatel před vojenskými oddíly.Na otázku zda-li nevědí co se zde dělo ke konci II.světové války roku 1945 a jestli si nevzpomínají na pobyt jednotek Waffen SS a Wehrmachtu.Pán odpověděl,že ano a že opravdu zde Němci něco dělali.Dokonce nám potvrdil,že někteří místní obyvatelé byli ve spojení s nacisty,a že jim pomáhali dávat tipy kam by záhadné bedny mohli ukrýt.Sdělil nám ,že i on zde hledal,ale nic nenašel,jelikož je zde spostu míst,kde by to mohl býti schované.Také jsme se jim zmiňovali o Novosedleckém revíru a zaniklé osady Havraní (Rabštejn).Těž nám odpověděl,že něco málo ví.U skály s obrazci jsme se s nimy rozloučili a šli jsme dál prozkoumat vršek této skály.Zde nám to též pípalo,ale opět nějaké plechovky po pobytu trampu.

14:50 Na vrchu skály s obrazci nám zapípalo něco hodně zajímavého,tak jsme začali kopat.Podařilo se nám vykopnout nějakou divnou věc,ale nakonec jsme zjistili že je to vosk,který tu ale byl už nějaký ten pátek.Pak jsme to zkoušeli ještě chvíli,ale na nic dalšího jsme nenarazily.

14:20 Tak jsme se pomalu vraceli zpět do obce Zahrádky,kde jsme měli zaparkované auto,když najednou mezi dvěma skálami se nám objevil nějaká věta.Část věty jsme přečetli.Po 5 minutovém zkoumání nějaké věty jsme pokračovali dál.

14:45 Jsme se rozhodli přemístit do jiné lokality.Byla to lokalita Podlesí-Havraní neboli Novosedlecký revír.tak jsme se vraceli zpět k auto a po cestě zpátky jsme občas projeli nějaké to místo ,ale na nic jsme opět nenarazili.nejvíce nás samozřejmě zarazilo,že před místním zámkem nám to pípalo o 106 a ukazovalo nám to,že se jedná o nějaké stříbrné předměty,ale neměli jsme odvahu tam kopnout,jelikož bylo ještě světlo a občas okolo nás někdo prošel.

15:15 Vyrážíme směr Podlesí-Havraní.

15:50 Jsme dorazily do menšího městečka Horní Police,kde hledáme cestu do Novosedla,kde bychom nechali auto a zbytek došli.Samozřejmě nám to chvíli trvalo než jsme to našli cca asi tak 20 minut.

16:30 Tak už jsme konečně dorazili do Novosedla a začínáme si připravovat věci a pomalu vyrážíme směr Havraní.Cesta je do kopce a je kamenitá.samozřejmě,že nám to pípá skoro na každém kroku,ale po občasném odkrytí,ale nic co by bylo poznat co to je.Jediné co jsme identifikovali byla nábojnice z leteckého kulometu německého stíhacího letounu Messerscmitt Bf 109.Pokračujem dál.

21:00 Narážíme na první dům zaniklé osady Havraní (Rabštejn),který důkladně prolézáme a zjišťujeme,že u tohoto domu je původní studna ve velmi zachovalém stavu.Hloubka této studny podle našeho názoru je cca 15-20 metrů.Dům jsme prozkoumali ,ale na nic zajímavého jsme nenarazili až na sklep tohoto domu.Vypadal dost zachovale.Naproti domu jsme nalezli kůly s ostnatými dráty.Jelikož už byla dost slušná tma,tak jsme nic neviděli a rozhodli jsme se teda pokračovat dál.Moc daleko jsme však nedošli,jelikož byl přes cestu spadlej strom,a když jsme ho chtěli obejít tak kolegovi vypadl kryt z čelové svítilny a my ho nemohli najít.Pochvíli hledání jsme ho našli,ale rozhodli jsme se vrátit zpět jelikož nám to přišlo jako nějaké znamení ať nepokračujem dál.Tak jsme se vraceli zpět k autu a po cestě zpět jsme si řekli,že bychom mohli zajet někam na nějaké teplé jídlo,a také kde bychom mohli nabít baterku do foťáku.Tak když jsme byli u auta,tak jsme uklidili nádobíčko a vyrazili do Horní Police do nějaké hospůdky.Narazili jsme na útulnou hospůdku,tak jsme do ní zašli.Dali jsme si tedy něco k jídlu a začali jsme si vybavovat co nám odpoledne ten pán s paní v Pekle říkalia a také jsme začali přemýšlet nad tím co ty obrazce na té skále znamenají a jakou mají souvislost.na něco zajímavého jsme přišli a dávalo nám to i smysl a logiku.Ale bohužel to ještě zveřejňovat nebudem.Zatím.Dobře jsme se najedli a vyrazili zpět do Novosedla se vyspat a ráno se vydat znova do osady Havraní a na Strážný Vrch,kde se nachází rozhledna.

Druhý den

8:00 Se probouzíme dáváme si ranní cigaretu a připravujeme se znova do zaniklé osady Havraní.

8:30 Jsme vyrazili od auta.Na jednom místě jsme zjistili,že tam něco bylo.Pravděpodobně možná německý transportér nebo sestřelený Messerschmitt Bf 109.Samozřejmě,že jsme zde našli nějakou součástku a dost poškozenou nábojnici.Možná to byla nábojnice z leteckého kulometu.Tyto obě nalezené věci si beru sebou.

8:55 Konečně jsme došli k tomu baráku,u kterého jsme byli den před tím a čekal nás vyložený šok a to,že těch rozbořených baráku je více.Tak jsme se rozhodli,že je všechny prolezem.Při prolejzání těch domů jsme sem a tam našli nějaké ty kovobé předměty,buď panty od dveří nebokus nějakého nářadí.Dokonce jsme u jednoho domu našli dost zachovalý ešus,ale nevíme jak je starý.Po prozkoumání všech baráků,respektive toho,co z nich zbylo jsme se vydali na místní rozhlednu Strážný Vrch,od kterého jsme byli cca 1 km.

9:30 Se po dlouhém stoupání ocitáme na louce pod rozhlednou Strážný Vrch.jdeme podle značení na ni.Opět poměrně velký krpál,ale asi po 5 minutách jsme už v posledním patře této rozhledny.Výhled jsme měli nádherný a co se týče Novosedleckého revíru,tak je pekelně velký.Jen by nás zajímalo,kde zde Němci podle dokumentárního filmu schovali bedny s neznámým obsahem a co se taky zde roku 1945 opravdu stalo.

9:45 Odcházíme z této rozhledny a vydáváme se zpět k autu.Po cestě opět párkrát zapnem detektor,ale nic zajímavého nenacházíme.

10:30 Jsme u auta a uklízíme nádobíčko a vyrážíme do Prahy.Po 20-ti minutách jsme zjistili,že při cestě zpět budem projíždět Litoměřicema,kde se nachází největší a nejzáhadnější podzemní továrna v České Republice Richard.Tak jsme se dohodli,že se stavíme ještě tady,když to máme při cestě.

11:15 Jsme v Litoměřicícha ptáme se hned prvního človíčka jak se dostaneme k Richardu.ta dotyčná osoba nám řekla nějaký směr,tak se tam tedy vydáváme.Popravdě řečeno nám to dost dlouho trvalo než jsme se dostali k Richardu a to ještě díky tomu,že nás tam dovedl nějakej chlap s mladou holkou,protože těch co jsme se ptali před tím,tak nám každej řekl něco jiného.

12:30 Jsme před vchodem do Richarda.Berem si sebou jen baterky a foťák a jdem dovnitř.Můj první dojem byl,když jsme vlezli za ty panceřové vrata takovej,že se mi ani moc dovnitř nechtělo,jelikož jsme měli baterky,kterým už docházela šťáva a neměli jsme anií plánek té továrny,který mám stažený z netu.tak jsme se podívali jen do určité části této továrny.Když jsme se vraceli zpět,tak jsme slyšeli nějaké hlasy venku.po prolezení díry ve vratech jsme narazili na 2 kluky,kteří se tam chystali.Po domluvě s kolegou jsme se tam vydali s nimi.procházeli jsme postraní chodby.Mohu říci,že místy je to docela slušně pod vodou a někde dokonce i zasypané.To co by mohlo být hodně zajímavé bylo většinou pod vodou.dokonce jsme tam narazili na nafukovací člun,ale ne nějakej starej nýbrž novodobej a vypadalo to,jako by si to nějací magoři chtěli projet na člunu.jediné co nás tam zaujalo,tak to byli pozůstatky nějakých předmětů z doby,kdy zde pracovali Židé.Další zajímavostí byl stav toalet a také sloupy ve výrobní hale.Můj názor na stav Richarda je takový,že za pár let se nikdo nedostane ani do těch míst,kde jsme byli my.A ještě bych chtěl říci,že jsme tam potkali asi tak cca 5-ti členou skupinku a jeden z nich nám řekl,že se tam někde povalují nějaké zbylé dokumenty,ale bůhví zda-li je to pravda.

17:00 Opouštíme Richarda a hurá domu.

Pravděpodobně nábojnice do Messerschmittu Bf 109 nalezena v Novosedle

Nějaká součástka z obrněného transporteru take nalezena v Novosedle

Toto vypadá na nějakou čepel buď z nože či bajonetu nalezené v zaniklé osadě Havraní